Modalitati livrare - ITGalaxy.ro

Livrare comanda


 

Livrare in BUCURESTI

    Produsele sunt livrate in Bucuresti prin intermediul curierilor ITGalaxy sau a firmelor de curierat SAMEDAY, FAN COURIER sau NEMO EXPRESS.

  Costul de livrare este stabilit la nivelul cosului de cumparaturi si se va afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.

 

Livrare in TARA

    Livrarea produselor in tara se face prin intermediul firmelor de curierat SAMEDAYFAN COURIER sau NEMO EXPRESS.

Livrarea coletelor se face in 24-48h. Acest timp este calculat avand ca moment initial ridicarea coletului de catre firma de curierat de la depozitul ITGalaxy.ro.

Costul de livrare este stabilit la nivelul cosului de cumparaturi si se va afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.

Exceptie fac situatiile in care factorii meteo, numarul foarte mare de comenzi, precum si alte elemente neprevazute pot reprezenta cauze pentru marirea timpului de livrare mentionat mai sus.

 

 

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii. Verificarea consta in inspectarea vizuala a coletului, daca acesta prezinta deformari chiar si minore, specificati acest lucru pe AWB la rubrica observatii sau cereti curierului sa va intocmeasca proces verbal.

Orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula.

 

     Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este valabil doar pentru produsele care sunt expediate prin intermediul firmelor de curierat SAMEDAY si FAN COURIER, daca soliciti in mod expres acest serviciu echipei noastre de Vanzari inainte de trimiterea coletului si indeplinesti conditiile pentru acordarea sa.

Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte deformari), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

    In momentul livrarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.

    Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online iti va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport sunt asigurate de catre vanzator.

Produsele de mari dimensiuni ( aparate frigorifice, masini de spalat, aragazuri, hote, uscatoare rufe, etc ) sunt livrate doar prin intermediul Nemo Curier. Produsele voluminoase ( aparate frigorifice, masini de spalat, aragazuri, hote, uscatoare rufe, etc ) nu beneficiaza de serviciul "Deschiderea coletului la livrare".

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula. 

 Ridicarea produselor din SHOWROOM

    Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate in pagina "Cum cumpar".

Showroom-ul ITGalaxy se afla pe Str. Turturelelor, Nr.52, Sector 3, Bucuresti.

    Dupa plasarea comenzii, un agent ITGalaxy.ro o sa va contacteze telefonic sau prin e-mail, pentru a va transmite ora la care va puteti prezenta la sediu in vederea ridicarii produselor achizitionate.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 08.07.2019