Conditii de acordare a garantiei - ITGalaxy.ro

Garantia produselor se solutioneaza la sediul ITGalaxy prezentat in pagina de contact de catre ITGalaxy, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Garantia este solutionata in maxim 15 zile de la receptionarea produsului in service.

Produsele achizitionate online se pot returna conform ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de serviciu cu care s-a facut expedierea. ITGalaxy va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri,  folosite etc.

Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect , impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice. In acest sens, definitia consumatorului este urmatoarea "orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intra sub incidenta celor doua legi mentionate anterior. 

Garantia nu poate fi solicitata pentru: 

  • lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesniteetichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Produsele software nu fac obiectul garantiei ! 

     ITGalaxy nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de informatii survenite in urma unor defectiuni hardware - mai concret defectiuni de hard disk intern / extern, solid state drive intern / extern sau alte medii de stocare interne sau externe, drept pentru care se recomanda salvarea datelor importate periodic pe un suport extern.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (10 EUR fara TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigarii).

Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei. Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni.

Nu se acorda garantie la produsele media storage – CD-R(W), CD+R(W), DVD-R(W), DVD+R(W), discuri blu-ray, dischete.

Nu se acorda garantie la consumabile: cartuse ink-jet, tonere laser, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum etc.

Nu se acorda garantie la produsele software (licente, jocuri etc.).

Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

Garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora - in acest sens se recomanda backup-urile periodice. 

Atentie: Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei.

NU SE ACCEPTA PRODUSUL IN NICI UN SERVICE FARA ACEST SERIAL.

     Conform Art.16 din Legea nr.449/2003 care reglementeaza vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Termenul de conformitate este diferit de termenul de garantie. Garantia, conform aceluiasi act normativ mentionat, Art.19, este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta. Deci, vanzatorul garanteaza impotriva oricarei nonconformitati pentru 2 ani si asigura o garantie conforma cu publicitatea facuta, fara un termen minim sau maxim.

 

 

 

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 28.05.2019