Program Call Center: nu se lucreaza cu publicul
Program Ridicare Comenzi: nu se lucreaza cu publicul

Politica de returnare - ITGalaxy.ro

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

 

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii.

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite.

Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie!

Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.

Din experienta de 10 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita retunarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu a unor asteptari diferite.

De aceea, inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri, care va pot ajuta in luarea unei decizii corecte! (0371.524.515)

  1. Pentru produsele achizitionate online/telefonic:

Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. In cazul electrocasnicelor mari ( aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe) inainte de a trimite coletul este necesar sa faceti poze doveditoare cu ambalarea corecta a produsului. Pozele pot fi trimise pe service@itgalaxy.ro.  

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

In cazul returnarii produselor conform Ordonantei de Urgenta 34 din 2014, din suma de ramburnat se vor retine taxele de transport.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( folosit, zgariat, lipsa ambalajului ), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa intre 10% si 70% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului(ecran spart, placa de baza torsionata, etc) nu vom accepta returnarea produsului.

Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea mailului automat de primire a acestei comenzi.

Momentul incheierii contractului este acelasi cu momentul semnarii facturii.

 

  1. Returnarea produselor cu defecte:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

  • Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul ITGalaxy sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului .

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa solicitati curierului completarea unui proces verbal in care veti mentiona motivul refuzului (colet deteriorat).

  • Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de ITGalaxy.ro .

 

  1. Returnarea produselor in afara prevederilor legale:

      Cererile de retur ce depasesc perioada de 14 zile calendaristice se vor trimite doar pe e-mail, la adresa service@itgalaxy.ro. Cererile vor fi analizate de catre Departamentul Retur, iar termenul de raspuns este de 72 de ore lucratoare. In cazul in care o cerere peste perioada de retur va fi acceptata, ea va contine automat o penalizare la valoarea produsului situata intre 5% si 80%.


ATENTIE! !
     In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului sau perceperea unei penalizari.

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail: service@itgalaxy.ro,  sau prezentarea la sediul ITGalaxy cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

    4. Returnarea contravalorii

Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 14 de zile calendaristice de la data aprobarii returului.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi transferata in contul bancar indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 14 zile de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa in documentul fiscal ce probeaza achizitia.

In cazul in care clientul este persoana fizica si nu dispune de un cont IBAN, trebuie sa completeze o cerere in care specifica acest lucru, iar contravaloarea ii va fi restituita cash, pana la 10.000 lei. Daca clientul nu este din Bucuresti ( unde se afla sediul ITGalaxy ), contravaloarea ii va fi returnata prin curier. Taxele de transport vor fi suportate de client.

    5. Politica pixelilor morti

Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte displayurile care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

  Alte mentiuni legate de returnarea produselor:

     Returnarea produselor la sediul ITGalaxy se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 10:00-17:00.  

Va recomandam expedierea prin curier.

NU se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii (conform art. 16 OUG 34/2014 ).

  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti). 
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licente OEM activate sau desigilate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. Inainte de a trimite coletul este necesar sa faceti poze doveditoare cu ambalarea corecta a produsului. Pozele pot fi trimise pe service@itgalaxy.ro
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite.
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator - anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala.

Produse ce se pot returna doar sigilate:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: CD/DVD);
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);
  • Produse pentru igiena intima (absorbante, irigatoare,rezerve periute de dinti, etc.) si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale etc.); 
  • Produse pentru copii si nou-nascuti (scutece si hrana, igiena si îngrijire etc.);

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 29.08.2017